aryastark89
Burada böyle postlar linçleniyor.
Biz de test için 5 yaşı bekliyoruz. Benim oğlumda erken konuşmaya başladı.
Bildiği hayvanların sayısını bilmiyorum. 31 aylık 100 e kadar sayabiliyor.
Alfabeyi, renkleri, şekilleri ingilizce ve Türkçe olarak biliyor.
Normal bir yetişkin gibi konuşabiliyor.
Zıt kavramları biliyor. Yiyeceklerin isimlerini meyveleri ve Sebzeleri yine ingilizce türkçe biliyor.
Gezegenleri biliyor yıldızları ayın hallerini güneşin görevini ve mevsimleri
Doğdu doğalı sayılıdır ağladığı. Odaklanma süresi uzun ve bazı takıntıları var.
Yeşil renge takıktır. Her şeyin yeşilini istiyor. Yeşil çorap, yeşil elma, yeşil makarna gibi
Oyuncak bir ayısı var 7-8 aylıktan beri elinde.
Her yere bizimle gelir o. Yedekleri var bu sebeple.
Ne yemek istiyorsa bunu söyler. Anne işte makarna köfte ve ayran istiyorum der.
Konuşurken hep rica eder teşekkür eder kibardır.
Parkın en kibar çocuğu diye severler hatta.
Duygularını açıkça anlatır. Bu yüzden üzüldüm ve şuan kötü hissediyorum sana sarılabilir miyim der mesela.