superanne2 bakın aynı sayılsa da Okul Öncesi ve Çocuk Gelişim bölümleri birbirinden farklıdır, içine girerseniz derslerinde içerik olarak farklı, sadece aynı amaca hizmet ettiğini görürsünüz. Siz eğitim bilimlerinden biz ise sağlıktan mezun oluyoruz. 0-18 yaş çocuklar hizmet alanımızda, bilgi karışıklığı olmuş olabilir