Kızlar selam, kızım 18 aylık. Bi pskilog arkadaşim süphelendi denver testi yaptık . Motor ve dil becerileri 3 yaş çıktı. Kızım şu anda 4 lü 5 li cümleler kuruyor. 15 tane şarkı ezberlemiş. 30 a kadar sayıyor. Bultaklar ve kitaplarla çok vakit geçiyor. Şu an sanırım alfabeyi öğrenmeye çalişiyor. Sürekli bana A harfi çizelim M harfi çizelim şunu yazalım diyor. Bulut yıldız güneş bunların gökyüzünde oldugunu biliyor eliyle gösteriyor. Sürekli şarkı uyduruyor. İsimleri şarkılarla matchleyip farklı şarkılar yapıyor. Hafızası çok iyi bi kere söylenen bi ismi 2 ay sonra hatırlar. 20 tane hayvan bilir isimlerini söyler seslerini çıkartır. Kelime haznesi 200-300 vardır. Bütün geometrik şekilleri bilir.Yani böyle bi çok sey var. Herkes bana çok akıllı maşallah çok zeki diyor ama benim aklıma bi kurt düştü. Kızım çok uyumlu güleryüzlü bi bebekti, halada öyle. Nadiren ağlar. Üstün zekalılarda takıntı olabiliyomuş . Bizde şu an böyle bi durum yok.
Sorum şu bu ayda bu gelişim normal mi ? Yoksa sadece biraz önden mi gidiyor?