altioktuana çok çok geçmiş olsun canım bende gebelik zehirlenmesi yaşadım ve beni 41 haftaya kadar beklettiler farketmediler . Sonra üstüne normal doğum diye tutturup suni verdiler 2 gün boyunca. Çocuk kanala sıkışmış gelemiyor ben tam 49 saat bağıra bağıra yaşadım . Sonra vücudum daha fazla dayanamadı ve eklempsi yabi kas nöbeti geçirdim . İşte o zaman acil sezeryana aldılar beyinsizler . Bebeğimin kalbi durdu bı kaç saniyeliğine . Dediğiniz gibi doğumdan sonra aylarca tansiyon ilacı kullandım 18 -20 den aşağı düşmuyordu. İşte ben o gün hem insanlıktan , hem tıptan, hemde çocuk dogurmaktan soğur oldum, hatta korkulu rüyam oldu bunlar benim . Çok çok zor dönemlerde Rabbim birdaha yaşatmasın . Şuan oğlum 8 aylık hamdolsun Allah’ın yanında bı iyiligimiz varmış ,🥺🤍🤲