HurremSultannn Sevval2301 ya eşi zaten çocuk.gibiydi aile kurmak ağır gelmişti bence. Ben sevvala cook üzüldüm. Kız onun için el bebek gül bebek buyugudu evi bıraktı gitti köye bile yerleşti. Her zamanki gibi fazla fedakarlık yapılmaması gerektigini gördük
Sevval2301 Esoz1110 eşi de çok samimi görünüyordu demek herşey göründüğü gibi değilmiş Allah sabırlar versin sevvale
biannemeselesi Esoz1110 Amin amin… 🙏 Kimse üzülmesin rabbim en güzel yılları evladlarımız ile geçirmeyi nasip etsin. 🥰 Kalbinize 💐
biannemeselesi 153s34 Bence şuan yaşıyorum 🥰En güzel şekilde Oğlum. Rabbim kimseye yaşatmasın inşallah. 🙏
Esoz1110 Sevval2301 Amin gercekten kimse göründüğü gibi değil mutlu bir çift vardı arkadaşımız aldattı kadını ayrıldılar şok olmuştuk
gamzeci altioktuana hiç bunları düşünmeyin ne güzel kucagınıza almış sağlıkla kavuşmuşsunuz çok şükür inşallah güzel günleriniz olur yavrunuzla 🌸🩷
Sevval2301 HurremSultannn siz daha detaylı biliyormussunuz gerçekten de dediğiniz gibiyse çok daha yazık emeklere böyle zamanda eşinin yanında olmaz mı insan