beyzzsenturkk_ senin yine öyle benim karşı komşum alkolik ne yapacağı belli olmaz üstelik ben kiracı o ev sahibi, gece köründe gelir ya kapıya sızar ya öküz gibi kapı kapatır bazen sover binanın içinde, 4. Kat uyusturuc bağımlısı onu hiç görmedim ama evi kırıp döküp ortalığı birbirine katiyormus bende bu binada kendi halimde bebek büyütmeye çalışıyorm işte