bilemedimya yav cocugu yeni uyutmusum arsız yanda ki komşu evi aldı ev sahibi yani bişey de diyemiyorum gelmiş boru falan soruyo mutfakla ilgili ben anlamam bunlardan zile basmayın cocuk korkuyor uyuyor kapıya vurun ya da arayın diyorum (kapıya numara bıraktım) pat diye geldi terliklerini cıkardı iceri girmeye kalktı alamam müsait değilim ev sahibinizle görüşün cocuguma bakmam lazım ağlıyor diyorum ben gördüm ama dışardan bi bakayım diyo hala eve girmeye yelteniyo cocukları da ayrı cins gece 12 de binanın icine salıyor asansörle in çık yapıyorlar takır tukur sesler zile basıyorlar uyarıdan da anlamıyorlar ben çıldırıyorum artık müsait misiniz bakabilir miyim diye sormak da yok ailecek arsızlar ya bi insan kaç kere uyarılır anahtar taşıma huyları yok sürekli dışardan bizim dairenin ziline basıyorlar açmayınca da başkalarına basıyorlar binaya girince de kapıyı çalıyorlar neden açmadınız gibisinden..