Sumemre beyzzsenturkk_ direkt alıp zili sökmuştum ben ama anlamıyorlar kapıyı çalıp duruyorlar yazi var kapının üstünde bı bak yani yok anlamiyo insanlar
beyzzsenturkk_ Sumemre kız varr yazı yazdık bebek uyuyor zili kullanmayın kapıya hafifçe vurun ya da numaradan arayın diye 2 numara bıraktık notla ama düşün ona rağmeeeenn
beyzzsenturkk_ bsr9696 ya nasıl durursunuz orda ben cok korkarım ben daha bu binada kimseyle tanısmamaya evime almamaya çalışıyorum kimden ne cıkacagı belli olmaz diye orda kafamı uzatsam kalpten giderim herhalde ne pislik insanlar türemis ya
bsr9696 beyzzsenturkk_ kiracı olunca işte şuan kiram 10 bin, ciksak 100 bin masraf üstüne kiralar 20 bin
beyzzsenturkk_ bsr9696 cok haklısınız bizde 4-5 aydır bu evdeyiz taşınırken cok zorlandık borca girdik ha dedimmi çıkılmıyor allah kolaylık versin
Umut35 Kızlar benim de görüntülü sistem aşağıdan zile basınca görüntü kendi kendine açılıyor bütün sokağın sesi içerde resmen bebeğim hemen kalkıyor ne yapacam nasıl ayarlıyım hiç bilmiyorum