Mehmet_A eşim bademlide mudanyaya yakın. Komutan değiştikçe sistemde değişiyor geçen sene çok kötüydü 24-24 tü bu sene çok güzel 24-24-8 5 çalışıyorlar. 8-5 günü haftasonuna gelirse tatil oluyor. Yani 3 hafta bir istihratli günüyle 8-5 peşpeşe geliyor o zaman haftasonu hep evde. Bazende cuma cumartesi evde yine peşpeşe geldiği için Diğer taraflar nasıl çalışıyor bilmiyorum.