duygukty 47uykusuzanne47 ayy gerçekten heyecanım yoktu ama şimdi gerildim nedense hayırlısı neyse o olsun da 😑
duygukty htfrt eminim arkadaşlar ankarada çalışıyorm jandarmayım olsa ilk bizim haberimiz olur ayrıca balon haber hep olur bizde o yüzden açıklanana kadar mecbur bekleyeceğiz
ceriio 47uykusuzanne47 kafam çok karıştı ya direk net bir şekilde açıklanmadı dedi hiç sistem çökmüş falan da demedi veya gruplarda söyleniyor falan da demedi anlamadım birşey 😅
Sabrtasy Han-0603 o zaman yükleniyordur geçen sene açılmadı ondan sonra gün içinde yayınlacaktır diye uyarı çıktı ekranda