VahsiKelebek_ yanlış anlamayın ama toplamda 2,5aylık zaten şuan bebeğiniz.15gündür anlattığınız düzeni uyguluyorsunuz desen,2ay kalıyor. İlk aylar zordu deyince biraz garipsedim. Üzgünüm ama daha çook farklı zamanları olacak,umarım değişmez düzeni. İlk 3-4ay bari sarılıp koklayıp,beraber uyuyun. Daha 2.aydan ne düzeni.