çok erken değil mi 2. ayda gece gündüz kavramını öğretebilirsiniz , uykuları 4. ayla beraber yetişkin uykusuna dönüyor çünkü. bizimki şu an 3 ay 26 günlük ama 5 hafta erken doğdu 2 ay kendi kendine nerde bıraksam uyurdu ama 3. aya girince değişti mecbur bende sallamak zorunda kaldım. sadece anlamadığım gece uykusuna geçince kendi uyansa da geri uyuyabiliyor, ama gündüz mecbur sallamak zorunda kalıyorum çünkü ne kadar uğraşsam da kendi kendine uyumuyor.
sabah 6-7 gibi uyanır uyandıktan sonra maks 1.5 saatlik aralarda 1 er saat uyuturum 4 gündüz uykusu yapar gece uykusuna da 7-8 gibi geçer. bu ayda ortalama 14 saat falan uyuması gerekiyor çünkü. daha azını yaptığımda çok huzursuz oluyor zaten.