Annelerrr bebeklerimizi ne kadar uyutuyoruz ne şekilde uyutuyoruz? Ben kendimle başlayalım bebiş henüz 2 ay 16 günlük. İkinci aydan itibaren beşiğinde kendi kendine uyutmayi öğrettim. Başta çok zordu alışamadı ama küme küme sakinleştirip tekrar koydum tekrar aldım tekrar koydum bu şekilde öğrendi ve artık uykuya dalmaya yakın besigine koyuyorum ve kendi uyuyor bazen istemeyip çırpındığı oluyor ama yine bir şekilde uyutuyorum. Sabah 6 da kalkıyoruz bir bir buçuk saat oyalaniyor sonra tekrar uyku 11 gibi kalkıyoruz 1 e Kadar yine oyaliyorum 1 de öğlen uykusu 4 TE kalkıyoruz 7 bucuga kadar yine uyutmuyorum 7 buçukta emzirmeye başlıyorum 8-8 bucuga kadar sonra besigine koyuyorum 11 buçukta tekrar emziriyorum gece de bir tane alarmim var onun dışında kendi kalkarsa emziriyorum kendi kalkmazsa sadece o alarmda bir tur emziriyorum o kadar yine sabah 6 da kalkıyoruz,ayağımda sallamiyorum gözü açık bile olsa besigine koyuyorum ve uyumasını bekliyorum. Eğer cirpiniyorsa tekrar alıp sakinleştirir yine besige koyuyorum ve uyuyor. İki buçuk aylık şimdiden yavaş yavaş başladim bu şekilde. Sizin uyku düzeninizi de öğrenelim burada toplanalımm🩵