Asyasemin2013 doktorumuz gün içinde bir buçuk iki saatte bir, gece de gece uykusu bölünmesin istemediği için kendinin uyanmasını bekle uyanmazsa üç dört saatte bir emzirebilirsin dedi kendi uyanırsa kalkıp emziriyorm uyanmazsa üç saatte bir kalkıyorum üçüncü aya yaklaştığı için sorun teşkil etmiyor dedi doktorumuz. Şu an 2 ay 16 günlük 6 kilo. Gece uykusu beslenme kadar önemli gelişim için bu nedenle kendisi uyanırsa emzir uyanmazsa üç saatte dört saatte bir ideal dedi ben de öyle yapıyorum bir sorun yaşamadım ilk ay aralıksız kırk dakikada bir emzirmeye çalıştım gece gündüz şimdi yavaş yavaş arayı açtık♥️