3kedili2bebekli Cicektebenimcicekligunlerde bizde de çıkmadı şükür gittikçe değerler düzeldi, o böbrek üstü büyümesi kuzenimde de vardı su an 23 aylık 6 aylık olmadan geçti
Cicektebenimcicekligunlerde 3kedili2bebekli bizde doğar doğmaz sıkıntı olmadı ama hep takipte kaldılar sağolun.😃
3kedili2bebekli Cicektebenimcicekligunlerde ay allah dert hastalık vermesin bu post sayesinde fark ettim de ne günlerden geçmişim ne başlıklar açmışım 😅
brgl310 aura_meselesi_bu_sekerim 9 günlük bebeğim emmeyi reddediyor 🥺 Diye bir postum var ve şu an 7.5 aylık ve beni hiç emmedi diyeceklerim bu kadar..😐
aura_meselesi_bu_sekerim brgl310 canınızı skmayin bazen diyorum ki Keşke emzirmekte bu kadar diretmeseydim Aç kalsada hiç mama sürmedi ağzına sütüm çok azdı Anne sütü alanda aynı almayanda ☺️
Anneadayii aura_meselesi_bu_sekerim uçuk hamilelik belirtisi mi diye sormuştum öncesinde bir kaç kişiden duymuştum teyit etmek için yazmıştım ama değil demişlerdi hiç uçuk çıkartmamıştım o zamana kadar ve hamileymişim 😂
Ezgi87 aura_meselesi_bu_sekerim "“ 1 ay 21 günlük bebeğimi çocuk arabasına birtürlü alıştıramıyorum çözüm bulan varsa yardım etsin ”" Diye paylaşmışım ve tabiki de çözümü kendim buldum 🤣🤣
babyboy_35 aura_meselesi_bu_sekerim “Sezeryan doğum sonrası eve gönderilme” Bir gün daha kalmak istemiyordum sıkılmıştım 😂
MadamMommy aura_meselesi_bu_sekerim "Gece gündüz ayrımını nasıl öğretirim "demişim 😊sabah 10 da 7 de uyuyordu da prensesim 6. Ayda ogrendi şükür gece uyuması gerektiğini 😂