aura_meselesi_bu_sekerim
Kızım 19 günlükken uyku ve emzirme beslenme ile ilgili bir post açmışım. Benimle aynı durumdaki annelerin ne durumda olduğunu sormuşum postu sabah 6′da açmışım. Başlığı da yeni doğan annelere olarak koymuşum şu an kızım 15 aylık ha bir de çok fazla gaz sorunu var uyuyamıyorum diye sızlanmışım o günlerin üzerinden 15 ay geçti