aura_meselesi_bu_sekerim Benim neymiş bakmaya gidiyorum 😅🤦♀️ “33 günlük bebeğim 45 dk bir uyanıyor yardım “ ❤️🥹 Suan 17 aylık
3kedili2bebekli aura_meselesi_bu_sekerim Böbrek Üstü Bezleri (topuk kanında sorun tecrübesi olan var mı) Diye açmıştım bebeklerim premature doğdu birinde KAH şüphesi vardı ama şükür ki geçti gitti 😊
Cicektebenimcicekligunlerde 3kedili2bebekli Bende hamileyken bebeğim de böbrek üstü bezi büyümesi var deniyordu.Dogum yapınca 18.aya kadar üni takipliydim.Birsey çıkmadı sizde durum nedir.?
sek_kahve aura_meselesi_bu_sekerim üşenmedim gittim ilk açtığım hesaptaki postlarıma baktım ilk postum ise “ikiz bebek anneleri bakabilir mi(bebek arabası)” 😁 o zaman hamileydim ve happymom’daydım bebek arabasını hamileler değil en iyi deneyimli analar bilir diye buraya geldiydim. Öyle de kaldım
aura_meselesi_bu_sekerim sek_kahve gözlerimiz yaşlı 🥹 zaman acımasız Sağlıkla büyüsün miniklerin cnm ❤️😌
sek_kahve aura_meselesi_bu_sekerim teşekkür ederim canım 🥰 ben büyüttüm sayılır darısı taze annelere inşallah