Biz de salı günü olduk 2.ay aşımızı hemşire ilk 24 saat ateş için dikkatli ol ağrı 48 saat sürebilir demişti 3 gün şu değmeyecek dedi eğer 37.5 uzerine çıkarsa calpol ver demişti . Aşıdan sonra her yarim saatte bir kontrol ettim ateşini akşam olduğunda ateşi çıkmaya başladı 37.5 görünce calpol verdim calpolun etkisi oluşuna kadar ateş 38 oldu o sıralar bebegim huzursuzlanmaya başlamıştı zaten daha sonra calpol etki etmeye başlayınca düştü ateşi aynı gece yarım saatte bir alarm kurup tekrar kontrol ettim ama çok şükür bir daha ateşi çıkmadı