yagmur72 vardır yok demiyorum doktorunuzun dediği şeyi de tasvip etmiyorum ağrısı onu aşırı huzursuz ediyorsa bence de verilmeli ben her aşının ağrı ve ateş yapabileceğini 2-3 gün süreceğini eğer ağır geçmiyorsa hemen ilaç verilmesini doğru bulmuyorum bu kadar. Siz istediğiniz gbi yapabilirsiniz ben fikrimi ve doğru olanı söylüyorum karşıma çıkıp bir tane doktor arkadaşım da yanlışsın diyemez.