2.ayımızdayız aşı olduk bugun ilk anneliğim ve ateş olduğunu nasıl anlarım ateş ölçer sipariş ettim internetten bozuldu bugun eczaneden aldık yine şansımıza bozuk çıktı maddi durumum olmadığı İçin bir daha alamadık bebeğin ateşi nasıl olur veya dokunduğunda elim yanmış gibi bir his verirse öyle mi ateş bilmiyorum kızlar lütfen fikir verin