Zmnl19
Benim sütümde üzüntüden gitti daha 1 buçuk aylıkken neler yaptım. 4 litreye sular içtim tahin, bulgur malt içecekler yapmadığım kalmadi. Dediğiniz gibi kimse neden gitti demiyor ama herkesin neden mama verdiğimize karşı fikri var. Süt gelmedikce ben geriliyorum.Sinirli oluyorum. Mamaya zehir diyorlarda Kimse kusura bakmasinda mama alıp doğru düzgün hasta olmayan, 4 yaşına kadar anne sütü alipta bir sürü kronik hastalığı olan tanıdıklarım var. Anne sütü alan çocuk hasta olmaz mama alan çocuk sürekli hasta olur diyip moral bozuyorlar.