Emelsahin bende bu durumdan çektim 6 ay olduk hala devam ediyor aaa emmiyormu yazık niyeki verseydin ya vs. Evet ilk başta sütüm yetti 1 ay tek kalınca ben böyle aman ağzım boş durmasın diyenlerden değilim yemek aklıma gelmez tek olunca haliyle sütte azaldı gayret ettim olmadı çocuğu aç bırakamazdım 1 hafta denedim emziriyorum çocuk açlıktan uyumuyo sürekli ayakta salla salla benimkide can çocuğunki de en son dayanamadım tekrar başladık mamadan sonra çocuğum düzenli uykusu oluştu açlıktan uyumamış Bence büyüdüğü zaman çok mu sağlıklı beslenecek yooo her çocuk gibi tabikide ben engellicem ama ergenlik döneminde cips çikolatadır yicek bizler yediğimiz gibi bazen anlamıyorum kendileri mükemmel anneler bizler eksik kusurlu aaa niye emzirmiyorsun dediklerinde espriyle karışık vücudum bozuluyor tercih etmiyorum diyorum geçiyorum😂😂😂😂😂😂😂