Kızlar merhaba. 18 günlük bebeğim var arada mamayla destekliyorum. Eşim de sürekli birileriyle konuşuyor ve herkes mama neden veriyorsun biz hiç vermedik diyormuş. Başta sarılık vardı doktor söyledi sütüm de yetiyor ama göğüs ucum yara oluyor ve çok canım yanıyor gündüz mama vermiyorum ama gece mama veriyorum uyusun diye. Neden herkes mamaya böyle kötü gözle bakıyor ? Öyle de çocuk büyüyor . Ya hiç sütüm gelmeseydi sürekli mamayla besleseydik büyümeyecek miydi sanki anlamıyorum. Mamaya neden insanlar bu kadar karşı çok canım sıkılıyor bu konu da 😔