Loveis16 edanur2008 ay inşallah nereye çıkacağından çok çıkacak mı çıkmayacak mı onun heyecanı var bizde 😂
Loveis16 cauuv2 bence de kalması için bi sebep yok geçen sene seçim olmasına rağmen haziranın ilk haftası mı ne açıklandı 😂
cauuv2 Loveis16 e yaniiii😂 yarın aksam bu saatlerde kahvemizi yapıyoruz kahve fotileri de buraya gelsiiin sigaralar yakılsın hahah böyle beklicez napcazz😂
Sadekahve_ cauuv2 yokk kız linçten değil kendi kendimize çökeriz 😀 en geç cumartesi olsun bariiiiii haftaya dayanamaaam 😀
Sadekahve_ GemlikZeytini ne kadarda bizz doğu bitti ama bizde bittikk🤦🏻♀️🥲 bizimde 7. Tercih Şırnak geldi maalesef sizin neresii.
Loveis16 Sadekahve_ ilk sıraya Şırnak yazdık eşimin sicili çok yok nasılsa son sıraya verirler diye kafamız rahat çıkarsa sadece Şırnak çıkar diye düşünüyoruz çıkmazsa artık seneye 😂
GemlikZeytini Sadekahve_ biz ağrı doğubeyazıttayız öyle gelişmemiş sosyallik olmayan bi yerki sevemedik hiç. Çöl gibi bi yer bide iklimi berbat. Siz ikinci şarkı yaptınız mı
edanur2008 Sadekahve_ bayadır silmeye niyetlenip silmediğim bir camım vardı onu silersem yarın açıklanıcak diye totem yaptım şimdi onu silmeye gidiyorum🤣🤣🤣
papatyam2019 Sadekahve_ totemler dua çemberleri ne var ne yok her şeyi yapmak lazım bu gece 😅 yoksa açıklanacağı yok
cauuv2 Loveis16 knka benim eşimde 23. Dönem sancaktepede devresi varmıs acaba tanıyo muyum diye soruyor. Eşinin adı volkan mı
Sadekahve_ Loveis16 aynı benimki 😀 açıklanınca göreceğiz nasılsa neden heyecan yapayım diyor deli oluyorum 😀