ftmadkmt evet emin ol çok ciddiyim kadın perişan haldeydi vicdan azabı pişmanlık içindeydi. Yani bugün bir şey olmadı diye yarın da olmayacağı anlamına gelmiyor her ihtimale karşı götürün. Geçen gün de benim kız 1.5 yaşında parkta arka üstü kafasını sert zemine vurdu direk atladım taksiye gittim hastaneye emar çekildi doktor baktı beyin cerrahi baktı görünür de bir şeyi yok gayette iyiydi her zaman ki gibiydi ama ben yine de götürdüm. Beyin cerrahına anlattım emardan sonra çok şükür bir şey çıkmadı ama çok iyi yapmışsın getirmekle ihmale gelmez çoğu anne bir şey olmaz diye getirmiyor ama çocuk yoğun bakım da yatanların geneli parkta evde düşmeye bağlı travma yaşayan bebek ve çocuklardan oluşuyor anneler bir şey olmaz düşe kalka büyür diyerek ihmal ediyorlar sonuçları vahim olabiliyor dedi. Sizde götürün burada size akıl verip götürme bir şey olmaz diyenleri dinlemeyin başınıza iş alırsınız Allah korusun