Eailesi4 nanelisekerr_ bu konuda kesinlikle ne zaman bir şey anlatsam bir daha asla olmuyor bütün düzen bozuluyor 😥
aslhnkrts dryadmrckr 5’li karma aşıyla zatürre aşısı yapıldı normalde verem de yapılıyo aynı gün bize bir hafta sonraya çağırdı verem aşısı için
Eailesi4 nanelisekerr_ ne yaşıyorsanız x2 hep yanlızdm ve biri hep ağlayan sinirli bir çocuktu hala çok zor sakinleştiriyorum şu an 22 aylıklar büyüdükçe düzene giriyor herşey canım
nanelisekerr_ Eailesi4 çok zor benim annem yakınken bile zorlandım sizi düşünemiyorum. Zaman gecmiyecek sanıyorum valla bir an büyüse diyip.duruyorum🤣
Delux nanelisekerr_ birinci bebek 2 yaşında çoktan uyudu akşam 10 gibi ikinci bebem 10 günlük her gece maraton başlıyor gaz çilesi başladı 😫
nanelisekerr_ Delux gazı deme valla bizde 4 ayligiz yeni yeni son buldu bu seferde uykusuzluk var. Çok zor ne diyim🥲
Eailesi4 nanelisekerr_ size yazdım biri uyandı hala sakinlestirip uyutamadm annelik bir ömür ama zamanla biraz daha düzene giriyor inşAllah hiç uyumadıgm çok günlerim oldu biri uyusa biri uyanık oluyordu ama geçiyor geçecek çok hızlı büyüdü diyeceksin
Busraata33 nanelisekerr_ Büyüdüler çok şükür ama nasıl gel birde bana sor 😀Uyku rutini oluşturun özellikle bu dönem 8.30da yataktayız ikisiyle de 10da en son sessizlik diyorum uyuyorlar artık birlikte 😌
aslhnkrts nanelisekerr_ calpol değil de pirofen verdi dr sanki bu da az etki ediyor gibi tam 12 saat oldu anca sakinledi gibi ateşi
nanelisekerr_ aslhnkrts yarına çıkmaz ateşi pek ama ağrısını keser asi yerleri ağlayabilir ve huysuzluk yapıyor
Busraata33 nanelisekerr_ Iıııımm 🥹Büyüyünce daha zor inan tek düzenimiz uyku 😀biri küçük bir ergen diğerini daha bilmiyorum .Uyumadan önce çırpınıyor artık en son yürüyün aşagı iniyoruz diyorum 7-8arası aşagıdayız yürüyüş enerji atma -banyo