nanelisekerr_ Hala ayaktayız inşallah yorulur uyurlar ne diyim a dostlarrrr . Siz napiyorsunuz uyurdu bu bebeler🤣 Hu hu hu Allah uyku ver Allah.😒🤣🥲
lceLady nanelisekerr_ Cocuklar uyuyalı cok oldu Üçünüde 9’5 da uyudu Ben uyuyamıyorum bi takım sıkıntılar uykumu kaçırdı 🤯
Sinemskrglu nanelisekerr_ bende ayakta sallıyorum birden bi ağıtla uyandı sustuğuna şükrediyorum uykuyu geçeli çok oldu
aslhnkrts nanelisekerr_ nerde uyku bacımsu iki aylık bebişim var ateşlendi aşıdan dolayı başında bekliyorum öyle ☹️
lceLady nanelisekerr_ 13 yaş 3 yaş 1 yaş Öyle tabii ama bu biraz farklı Ayrıca uyumayan bebe diye birşey yok Uyuyacak :) uyumak zorunda :)
nanelisekerr_ lceLady benim 4 aylik akşam uyudu şimdi asla uyumuyor malesf var 🤣🥲 cabaliyorum baktım yok bıraktım bakıyor öyle. Siz baya buyutmussunz maşallah, ben arada bir düşünüyorum 1 yaşına ne ara girck zaman geçmiyor gbi🤣
lceLady nanelisekerr_ Geçer :) çok hızlı geçiyor Size tavsiyem uyku düzeni olusturmanız yoksa nasıl alısırsa öyle gider
Balyanak3 nanelisekerr_ 12 aylık ayağım da sallamadan asla uyumaz beşik de sallaniyo ama illa ayak da sallanacak
nanelisekerr_ lceLady aslında vardı düzen. Ama uykusuz kaldigi saatin acısı uyuyarak geçiyor ve uykusunu alıyor neler denedim ama bilemedim daha
nanelisekerr_ aslhnkrts yaa geçmiş olsun. 6 saate bir calpol vermenizi tavsiye ederim biz öyle atlattık 1 gün..
aslhnkrts nanelisekerr_ calpol değil de pirofen verdi dr sanki bu da az etki ediyor gibi tam 12 saat oldu anca sakinledi gibi ateşi
Eailesi4 nanelisekerr_ ikizler mi ben bu gece kendime ayırdım hepsi uyuyor dua aldım saçlarımı yaptım kokular sürdüm kafamı dinliyorum 🥰 MaşAllah inşAllah bozulmaz böyle deyince hemen değişiyor 😥
nanelisekerr_ Eailesi4 maşallah dediğimiz 3 gün sürmez bacım 🤣 bende öyle diyorum valla ama yok yani. İkiz değil biriyle zor baş ediyorum valla zor
Eailesi4 nanelisekerr_ bu konuda kesinlikle ne zaman bir şey anlatsam bir daha asla olmuyor bütün düzen bozuluyor 😥