Busraata33 nanelisekerr_ Iıııımm 🥹Büyüyünce daha zor inan tek düzenimiz uyku 😀biri küçük bir ergen diğerini daha bilmiyorum .Uyumadan önce çırpınıyor artık en son yürüyün aşagı iniyoruz diyorum 7-8arası aşagıdayız yürüyüş enerji atma -banyo
Balyanak3 nanelisekerr_ 12 aylık ayağım da sallamadan asla uyumaz beşik de sallaniyo ama illa ayak da sallanacak
Busraata33 nanelisekerr_ Evet o yüzden doyasıya yaşayın küçüklüğünü bol bol iletişim kurun büyüyünce çok işinize yarayacak 🌸Sevgiyle büyüsün yavrularımız
nanelisekerr_ Balyanak3 yaa :) inşallah büyürler de kendi kendilerine uyurlar artık. Hayallerim o yönde 🤣🤣
Minigim38 nanelisekerr_ uyusa nolacak ki derdi neyse 10 15 dakika uyuyor geri kalkıyor 19 aylik 50 kez kalktım daha da devam ediyoruz kalkmaya bir daha kalkarsa uyutmayacam artık kalksın otursun
nanelisekerr_ Minigim38 aa şaşırdım açıkçası. 19 aykik ama çok sık kalkiyor acaba yeterince yorulmuyor mu
Eailesi4 nanelisekerr_ size yazdım biri uyandı hala sakinlestirip uyutamadm annelik bir ömür ama zamanla biraz daha düzene giriyor inşAllah hiç uyumadıgm çok günlerim oldu biri uyusa biri uyanık oluyordu ama geçiyor geçecek çok hızlı büyüdü diyeceksin
Minigim38 nanelisekerr_ kav gündür 5 6 7 saat parka oyun alanlarında gidiyoruz benim hasatim çıkıyor onda tık yok