Yasmennk beyzzsenturkk_ niye linç gelsin ya bu senin düşüncen sonuçta 😂 ya ben açıkçası kızımın üzülmesinden daha çok endişeliyim unutacağını artık çok düşünmüyorum ☺️
GezginPaNDa Yasmennk sürekli babasından bahsederseniz ve görüntülü konuşursanız Herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum
Ecemsultan Yasmennk görümcemin kızı 20 gün ayrılmıştı 10 aylık falandı. babasina benzeyen bir adama gidip atılmış ve sıkı sıkı sarılmıştı. çok üzülmüş tük. unutmuyorlar ama çok özlüyorlar.
cemrel3 Kızım 10 aylık iken eşim 6 ay Suriye’ye gitmişti kızım babasını unutmamisti. Bir ay çok kısa bir süre aslında her gün görüntülü gorusturmeye çalışın. Basit kelimelerle çocuğa izah edin durumu
Yasmennk cemrel3 aslına bakarsanız belki 20 gün yani daha kısa ama ilk ayrılıkları ben de üzüldüm onlar için 🥲
kvrck80 Yasmennk şimdi güzel arkadaşım benim yapacak çarem yok o çalışmak zorunda sen gel burada çalış diyemem çünkü burada iş yok çocuklarımıza bakmak için mecbur yani bazı şeylerden feragat etmemiz gerekiyor
Ozgzcn Yasmennk sürekli baba diye gezdi vallahi o zor oluyor ama çocuk işte unutuyor sonra hele ki kalabalık varsa ama geldiğimizden bu yana babasına çok daha fazla düşmeye başladı zaten düşkündü ama bu sefer ki ayrılıktan sonra baya değişti davranışları babası lavaboya gitse peşine ağlıyor
madonnaa Yasmennk Bende bir aylığına gideceğim memlekete ve kızım 6 aylık. Bizde aynı şeyleri düşünüyoruz unutur mu? Özler mi? Vs vs
Yasmennk madonnaa bence sizin ki daha minik çok anlamaz yani unutur gibi olur belki ama görünce hatırlar diye düşünüyorum Özlem duygusu olacağında çok sanmıyorum 🥰
hallooo Yasmennk bizimki 3 aydir yok telefonda sesini duyunca baba diyor cok cok uzun sure gormez sesini duymazsa unutur kucuk oldugu icin..bana gore