Yasmennk bnm kızımda o yaş civarındayken tam hatırlamıyorum daha küçükte olabilir bnde memlekete gitmiştim bir ay kadr ve babasını unutmuştu ,eşim baya bı üzülmüştü ağlamaklı olmuştu ne yani beni bir daha babası olarak gormicek mi demişti 😂
Neyseki bir kaç güne tekrar benimsemişti 😅