Yasmennk gitmeden önce babası karşısına alıp anlatsın. şimdi gideceksiniz şu kadar zaman sonra ben geleceğim. seninle şunları şunları yaparız ama biraz beklemelisin geldiğimde sana çok güzel şeyler getireceğim gb. eşiniz gelirkende sevdiği şeyleri alıp gelebilir sadece yiyecek olarak bakmayın. gitmeden güzelce konuşursa bilinçaltına işlemiş olur ve terk edilme duygusu hissetmez. 2 aylık oğlum var şu anda bile bunu yapıyoruz ki konuşmaya anlamaya alışması için bağ kurma zamanlarında rahatlamak amacıyla. gittiğinizde de her gün aynı saatlerde görüntülü konuşturmaya çalışın. sizde akşamları yatmadan kızınızla konuşun anlatın ama konuşmak için illa onun huzursuz olmasını beklemeyin bu yüzden her akşam yatmadan konuşun. bence önemli bir durum unutmaz diyip geçiştirmemek lazım çocukların dünyasını bilmiyoruz ve her çocuk farklı tepki gösterebiliyor.