inci86 kendimi kismadan yiyorum yani sabah geç yiyorum saat 11 gibi ara öğün meyve vs akşamda saat 17 gibi yiyiyorum bol sU tüketiyorum tatlıyı biraktim arada küçük, aşırıya kaçmayacak kaçamaklar yapıyorum. Geçen haftalarda çok fazla yedim süt olsun diye baktım kilo alıyorum ondan dikkat ediyorum