inci86 son 2 aydır diyet aklımda icraat sıfır hatta üstüne yiyip 2 kilo daha aldım 158 boy 66 kiloyum ve kendime dedim ki aklında olan yemekleri yapıp yemeden ve kendine güvenmeden diyete girme
Dikkat edeyim dediğim zaman bile bir bakıyorum daha çok yemiş ve hatta aşırıya kaçmışım bu defa kendimi suçlar vaziyette buluyorum demem o ki evdeki abur cubur bitmeden ,misafir işleri bitmeden ,aklımdaki kalorili yemekleri yapmadan veya piknik vs dönemi azalmadan diyet yok çünkü emek gerçekten boşa gidiyor kendimi koşulladığım her şeyde afallıyorum yani demem o ki ya hazır olunca başlayın ya da sabırlı iseniz aralıklı oruç işine girin ve evde spor yapın
Benim mükemmeliyetçi yapılim yüzünden her şey tam olsun isterken kendimi hiçbir şey yapmadığım halde buluyorum gerek var mı bence yok sizi en iyi tanıyan sizsiniz ona göre yol çizin 🤷🏻♀️🤷🏻♀️