Lina05 4 aylık ve 4.ay atağını yaşıyoruz. Eşle ilgilenmek mi? Bu akşam adam bana seni seviyorum diye mesaj atıyo ben defol git sevgiyle filan uğraşacak halim yok insanlıktan çıktım diye mesaj atıyorum 🤭 öğleye doğru işe gidiyo gece 1-2-3 gibi geliyo. Ve gece bebeği o beslemeye uyanıyo, işe gidene kadar yine o bakıyo besliyo bezini değiştiriyo hatta uyku saati geldiyse öğle uykusuna yatırıp öyle işe gidiyo ama yine de yaranamıyo 😪 çünkü bende depresyona girdim evin içinde hapis gibi bebekle yapışık kalmak ve özellikle 4.ay atağını bünyem daha fazla kaldıramadı sinir hastası gibi herşeyi vurup kırasım geliyo.