Doğum yapalı 2 ay oldu arkadaşlar ama hiç tek kalmadım ailelerimiz yanimizdaydi. Ben ailemin yanına gittim derken evime geldim eşim isinden çok geç geliyor sabahtan akşama kadar ev üstüme üstüme geliyor bunalıyorum sıkılıyorum değişik bı psikoloji bebekle herşeyi yapamıyorum dışarıda hava kapalı icim daha da daraliyor Allah aşkına arkadaşlar böyle yaşayan lar bunu nasıl atlattiniz nasıl yendiniz ne yapmam lazım yorumlariniza çok ihtiyacım var