Lina05 yarin sabah erkenden kalk yataginsa otur ve gozlerini kapat deriiiin deriiiiin nefes al ver rahatlayincaya kadar sonra disindan tekrarla bugün cooook guzel bir gün ve ben cooook enerjigim.sonra yataktan zipla yere biraz gerdirme hareketleri yap yataginida toplaaaa doggggruuuuu banyoyaaaaa soguk suyla bi yuzunu yıka bebegin uyuyorsa dus al ama cikmadan once mutlaka suyu 5 saniyeligine soğuğa çevir.sonra aç hizli bir müzik,hem kahvalti hazırla hem varsa bulasiklarini topla.bebeginide yanına al uyanıksa.senin enerjin onada geçecek bak gör. Sonra ayni hızını hic kaybetme.bebegin anakucagindayken butun evi dolaşın birlikte.sarkilar söyle ona bagira bagira,bi yandan evini toparla temizligi yap.bir bakmissin aksam olmus bileeee.hemen bebeginede kendinede bir dus. Ben boyle atlattim,ama enerjimin her dustugunu hissettigimin an mutlaka kalkip zipladim evin icinde,zemin katta oturuyorum yan komsum goruyor beni oda hamile delirdin yine diyor bana,hayat cooook güzel diyorum onada enerji gönderiyorum. Bebegine alıştıkça dahada güzel olacak herşey. Sen herseyi yapabilecek guctesin,bunu her zaman kendine hatırlat. Kendine bahane üretme, cocuk durmuyor dersen çocuk durmaz,cook sıkılıyorum dersen çok sıkılırsın, enerjim yok dersen enerjin olmaz.yarin sabah bu dediklerimi dene.