fim niye sınav olmasın ya bizler mis gibi olduk ne travma var ne başka birşey. Maşallah çokta güzel okuduk. İlçe okulundan hemşireler doktor mühendis neler çıktı neler
30 yasindaym ben bu arada kaç sene evvel düşünün. Neymiş artık sınav yokmus değerlendirme olamazmis fasa fiso. Öğretmen hiç mi değerlendirme yapmasın ne durumda gormesinler