Selda03 çok teşekkür ederim efendim🥰 Allah razı olsun gerçekten.
Ben çok zor günler yaşadım kızım ilkokula başladığı zamanlar o yüzden pek ilgilenemedim.
Maşallah iki oğlum 1.donem 2.donem taktirle bitirirler.
Grupta paylaşmasını istemiyorum çünkü sınav kagitlarini öğrenciye verip eve gönderiyor gerek yok grupta paylaşmasına.
Dediğiniz gibi sabah öğretmeni ile konuşacağım.
Ben inanıyorum kızım çok akıllı yapacak,basarcak.