neseaydin merhaba ben de öğretmenim ve kaygılarınızı anlıyorum. Tabi hiçbir meslektaşımı eleştirmek istemem, belliki iyi niyetle sınav sistemini kavratmak istiyor hocamız, ortaokula kadar -ki bakanlıkta kaldırdı sınavı- sınav yapmıyoruz. Haftalık değerlendirme bende yapıyorum öğrenme eksiklerini belirlemek için ama çocuklara sınavınız var demiyorum, beraber soru çözelim diyorum. Önceden hazırlık yapmıyorlar süre zaman olmuyor. Ortaokula kadar not da yok doğru yanlış sayısı vs çocukları strese sokar. Siz burada öğretmeninizden rica edin sizin sonuçlarınızı grupta paylaşmasın veya sınıfta okumasın. Bir öğrenci sınıf ortamında ne kadar rahatsa o kadar başarılı olur.