Deletedmom_115 sicak ve pis bi ulke okdugu icn 1 yasindan kucuk bebeginiz war mutlaka yapilmasi gereken aşılar wardir bizdeki mecburi aşılarin dısinda bunlari mutlaka oğrenin ihmal etmeyin,sicakligindan ulkede cok farkli insan gelio gtmesinden ve temizlik asla yok oyuzden ölumcül hastaliklar kol geziyor,ben 1 ay üzeri kaliyordum yetiskinlerin farkli hastalik riskine karsi mcburi olarak 3 farkli aşı yapılmısti bana..uzun sureli kalimlarda 3 aya bi yenilenecekti ama 3 ayı aşmadm.hic her gidiş gelişimde,bebeginiz kucutr tabi onu ogrenin siz…dışardan herseyi hergordgnz yerden almayin 1 liralik seyi size binlerce liraya satablirler binliralik.sei bras israrla 1 kuruşa dahi alablkrsniz insanlari cok dolandirici…tarfkte dkketli olun kural ve cogu yerde trafik lambasi yok..en ilginc yanı ticari taksi olarak sviller kndi araci ile calisiyor bindigim zaman bana şoforu icermisin diye keyif veren bi madde diyeyim iciyoedu sigara zannettm ikram etti icermisn diye🤦♀️🤦♀️cok korkmustum..uzin sureli kullamdgmz syleri stoklu goturun orda bi bildgnuzu tekrar bulamayablirsiniz..genel olarak Allahin cezasi biyer geri kalmis cahil pislikten sürünholar..yururken ciğeriniz çalincakmks gbi hissedersiniz cogu yerde…umarm tatil bölgelrinden birine gidersiniz bi tık eh işte…normal sehir içleri no….