Deletedmom_115 şimdi Mısır şöyle bir yer. Türkşyeden evet geri bir ülke ekonomik olarak ama zengini çok zengin fakiri aşırı fakir olunca şehirlerde farklı oluyor. Nerde yaşayacağınız önemli. Örneğin yeni Kahire bölgesi var . Zamalek var oralar çok güzel. Daha sakin nezih. İnsanları da öyle. Ben şuana kadar 6 kere gittim bir sorunla karşılaşmadım. Aksine insanları çok sıcak buldum. Türkleri çok seviyor Mısır halkı. Sizin nerde yaşayacağınız önemli.