Deletedmom_115
Oraya tatil için gittik. Yani kısaca özetlemek gerekirse.
Hijyenden bir haber bir topluluk. Her yer o kdar pis ki..
Hastalık çok fazla özellikle kızamık,su çiçeği, salgın hastalıklar (çünkü aşılanma yok)
Trafik kuralı diye bir şey yok. Öncelik büyük araçların ya da korna sesi kimin çok çıkıyorsa onun.
Tek dertleri dil din ırk ayırmaksızın kendilerinden olmayan herkesi dolandırmak,kazıklamak.
Nerde yaşamayı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama kahireden örnek vereyim. Aşırı aşırı kalabalık
Güvenlik,can güvenliği pek önemli değil çünkü polisleri polis değil.
Marketten su almak için bile sıra bekliyorsunuz. Sıra Denirse..
Ay daral geldi daha çok şey varda anlatmayayım aşkım.😅❤️