oykumira_19 Loveis16 inşallah😀🫢 o kadar bıktımki burdan anlatamam kirası ayrı trafigi ayrı komşu yok tanıdık yok doguda olucagına inanıyorum😀
Loveis16 oykumira_19 evet yalnızlık beni çok yordu umarım giden herkes kendine göre bi çevre edinir 😇
Sadekahve_ lina09 yok bacım yok boşverin yatıp uyuyalım en iyisi bari bir gün daha eksiltiriz en azından 😄 @cauuv2 @hayat38
cauuv2 Sadekahve_ hahhahaha ümit sıfır memurlarda 25i net tarih personel şubeden bilgi almıs falan öyle diyo biri. Amaaan uykum geldi uyuyalım 25 ine ne kaldı şurda😂
hayat38 Sadekahve_ evet aciklamadilar yine yarindan da umut yok bemde psikolojikmen beklemek kotu aciklancak mi diye neyse kizlar kazamiz mubarek olsun bu tayini eninde sonunda aciklicaklar en geç haftaya
Sadekahve_ cauuv2 Hayır birde bekliyoruz bekliyoruzda bari gönlümüze göre bir sonuç gelse de iki damla hevesimizde kursağımızda kalmasa 😀😀 hayırlısı be gülüm 😃
cauuv2 Sadekahve_ cidden ilk tercih cıksa falan bari de bekledigimize degse insallah😂😂 beraber geri sayım yapalım bence artık son 5 😂😂😂😂
Sadekahve_ cauuv2 kız bizimde son tercih mecburi İstanbul ikimiz yer değişmesek bari tövbe yarabbii 😀😀