Sadekahve_ cauuv2 @lina09 @hayat38 Son kez bir durun kızlar birde 22.00-22.30 söylentisi var onu da bi bekleyelim 22.00 bir daha toplanıp toptan kapatalım umutları 😀
Sadekahve_ cahillesohbetikestim valla bende sanmıyorum kuzum ama insan elindeki son umuda kadar tüketmek istiyor işte 😏😇
Loveis16 cauuv2 ay eski mesajlarını gördüm bizim de İstanbul’da 5. Yılımız doldu gitmek istiyoruz inşallah gideriz kız 😂 umudum yok çıkmaz gibi geliyor ama bakalım 🤔
cauuv2 Loveis16 ay dengimi buldum 😍 bakalım istanbul bizi salacak mı😂 görücezzz adın ne ? Açıklanınca yaz banada merak ettm
oykumira_19 Loveis16 inşallah😀🫢 o kadar bıktımki burdan anlatamam kirası ayrı trafigi ayrı komşu yok tanıdık yok doguda olucagına inanıyorum😀
Loveis16 cauuv2 tamam konuşuruz ilk tercihe Şırnak yazdık biz bu arada siz ne yazdınız adım Tuğba hangi ilçedesiniz İstanbul’da
ysmnp cauuv2 bizimde İstanbul’da 5. Yılımız doldu geçen sene. Tercih yaptık çıkmadı bu sene yine yaptık bakalım😂😂😂
cauuv2 Loveis16 bende öznur memnun oldum:) istanbul pendikteyiz siz ? Bizim son tercih şırnak. İlk 3 tercih van muş antep insallah
Loveis16 ysmnp anlamıyorum o nasıl oluyor gitmek isteyeni göndermiyorlar sıkıldım artık bu şehirden 😅