cahillesohbetikestim cauuv2 yok aşkım geçen sene de böyle yaptılar açıklamadılar ondan bu sene de açıklamazlar gibi geliyor bana 😂
Wtfhh Bizimki tam arada ya ipkada verdik eşim kalmak istiyor ben gitmek istiyorum hiçbir şey de hazırlamadım daha ama stresten yedim kendimi
cauuv2 lina09 biz tayin çıkmasa da taşıncaz bina mütahite gidiyo o yüzden toplandım tabi belki tayin cıkmaz orası ayrı ama çıkmasa da acıklanmasını bekliyorum daha burdan ev bakcaz cıkmazsa ohoo cok iş var bizde😂
lina09 cauuv2 benimkide tam tersi beni o heyecanlandırıyo arkadaşları arıyo aha açıklandı diyo sonra boş muhabbet aramış diyo 🤣🤣🤣
cauuv2 lina09 offf kalbim dayanmıcak bu heyecana artık😂 haziran sonu binayı bosaltın dediler bize koşturmaca bide annemlerle aynı binadaym o da tuttu evini kaldık biz 😂😂 açıklansa yolumuza bakcaz 😂
lina09 cahillesohbetikestim geçen sene doğum yapmıştım canımın derdine düşmüştüm ipka vermiştik bişe anlamadım 🤣🤣🤣
Sadekahve_ lina09 bence açıklanmayacak ne bugün ne yarın 😀 hepimiz böyle şu gün bugün konuşacağız en son yorulup sıkılıp aman ya diyim ne zaman ki konuşmayı beklemeyi bırakacağız hah işte o zaman çat bir haber açıklanmış 😄😄
Sadekahve_ cauuv2 @lina09 @hayat38 Son kez bir durun kızlar birde 22.00-22.30 söylentisi var onu da bi bekleyelim 22.00 bir daha toplanıp toptan kapatalım umutları 😀