Sevvl 21 aylık bi oğlum var büyüdü artık çok şükür geçen sene o yüzden ipka verdik ama zaten burda da çocuk konusunda eşim dışında destek görmedim istemedim de sanırım ikiz bebekler çok zor allah yardımcınız olsun tek çocuk bakmak bile en azından yürüyene kadar çok yetersiz hissettirdi çoğu zaman ağlayarak eşimi işten çağırdıgımı bilirim yenidoğan döneminde allah hepimizin bahtını açık etsin iyilerle karşılaştırsın♥️