ulkud Tez vakitte kurtulursunuz inşallah düzene girersiniz 🙏🏻🌸
Tam dördüncü aya girdiğiniz zaman mı başladı bu durum yoksa yavaştan kendini belli mi etti ? Bizim de az kaldı şu an 3 ay 12 günlüğüz emmek istemiyor eliyle itiyor ağlıyor biberonla da zar zor veriyorum mamasını gündüz uykusu zaten hiç yok ne yapacağımı bilmiyorum sürekli ağlar vaziyette mızmızlanıp duruyor