ulkud Uykuya direnme, meme/biberon reddi, sürekli kucakta olma isteği, emerek uyuma, yatağına yatırınca uyanma vs.. bunları yaşayıp çözüm yolu bulabilen anneler var mı? Çok zorlanıyoruz 🫠
neslihanada ulkud geceye çözüm buldum gözlerinin içine bakmıyorum gece kalktığında hiç konuşmuyorum alt değişikliği yapmıyorum çok rahat uykuya dalıyor ozaman gündüzleride piş pişli elektirik süpürgesi sesiyle uyuyor hemen
[silindi] neslihanada 2 aylik olamdan gece bez degistirmeyi biraktim ve o zamandan beri gece iki defa uyanip uyumamzlik yapti cunku gece bezini actigimizda uykulari direk açılıyor
ulkud @neslihanada çok teşekkür ederim deneyeceğim 🥰burnunu her sabah temizliyorum, böyle bir bebek değildi aslında 4. Aya girmemizle birlikte çok değişti 😶
aslanimiz ulkud nedir bu 4. Ay atağı ya ben hiç yaşamadım aksine 4. Ay diğer aylardan çok daha güzel geçmişti😂
utkummm defnevedoruk yaa masallah alt disler mi cikti ustten mi,bizde haftaya 4 aylik olucaz elleri surekli agzinda gece uyandiginda bile direk elini agzina sokuyo yarim saate bi uyaniyo gecede disten mi acaba
Mnli ulkud kızım 4. Ay atağında yurtdışındaydık çocuk atak olduysa da anlamadık gezerken zaten beslenmesi uykusu düzensizdi sürekli kucaktaydı 😂 giderken korkmuştum dönerken geçmişti
kbrbrs ulkud Çok zordu bizimde 4.ay kolayliklar diliyorum.İnanın gecmeyecekmis gibi gelse de geçip gidiyor.Biz sac kurutma makinesini açarak çözüm bulmustuk.Biberon yada memeyi bu sekilde beyaz gurultu ile verebilirsiniz.Uykuya geciside kolaylasmisti.