ulkud pinar_001 teşekkür ederim evet tam 4. Aya girdiğimiz de başladı 91 günlüktü ilk uyku gerilemesi ve meme reddi
user04 ulkud benim kızımda şuan 4ay 6 günlük aynı durum bizdede var gün içi 2 uykusu iyi öğlen ve akşam üzeri 2 saat yatıyor 3. Uyku 15dk bile sürmüyor. Her akşam 21:00den 03;00 e kadar sürekli emziriyorum sürekli kucagımda yere koyunca uyanıyor ağlıyor, mahfetti beni artık kollarım tutmuyor çok ağlama krizleri başladı 2 haftadır hep mızmız ve ağlak şekilde geçiyor bize. Alışmasın diye gün içinde açmıyorum emerken uyuyor ama gece zorla uyutabildiğim için beyaz gürültü açıyorum . Allah kolaylık versin az önce ağlamalarına dayanamadım bnyo ettirdim biraz yaşğ ile masaj yaptım emzirirken uyuya kaldı
user04 Banyo ettirip masaj yaptırabilirsin, gün içinde çok ağlarsa eğer kovaya su koyuyorum onuda içine sokup cıkarıyorum hem hoşuna giidyor hem ağlaması geçiyor, sonra banyo yaptırıp emzirip uyutuyorm
devrim_gnl ulkud 😖gece biyu 3 saatlik uykuylayz süt yerine el kemiren aglakk bı bebem oldu 🥹🥹oturunca çığlık atan evde turlqmwk isteyen aç ama yrmeyen
zweifachmama ulkud 3 Ay 6 günlük bi haftadır uyku düzeni tamamen bozuldu tekrar nasıl rutine oturtabilirim? 2-3 saate bir uyanıyordu gece 5 kere uyanıyor yoruluyorum 😢
ekinokss Lugesyaa 9 buçuk gibi gece uykusuna geçiyo uyumadan önce doyuruyorum karnını bu mama reddi başlamadan önce gece 3 veya 4 kez emziriyordum az da olsa sabahta 6 gibi uyanır karnını doyururum 1 saat oyun oynarız geri uyur artık ben zorlasam da çok derin uykusu ne mamayı ne de memeyi kabul etmiyor gece 2 de zorla beslemeye çalışıyorum gerçi doktoru gece kendisi uyanıp emmek veya mama istemezse uyandırma dedi bilmiyorum şaştım kaldım ben de asla uyuyamıyorum aç diye çabalamaya devam ediyorum
ekinokss ulkud ben ona da razıydım ayakta yatarak oturarak dışarıda her şekilde deniyorum artık dayanamadım şırıngayla verdim mamayı bi süre sonra onu da fark edip almıyor bugün doktora gıdıcez bakalım ne diycek
smnbr ulkud Benimki de 10 şubat doğumlu Etkinlikler kitabında 3 aylık olanlara mı bakıcaz 4 aylık olanlara mı orda kafam karışıyor 🤭
prensesininannesi5838 ulkud 8 .inci aya gelince 4 ay atağı yok gibi biseymis diyeceksin gerçekten 8 daha berbat 9 a girdik hala aynıyız
minisannesii Allahıma şükürler olsun ki dördüncü ay atağı bir hafta falan sürmüştü sanırım. Çok şükür yüce rabbim.
hsenamt ulkud bizde muzdaribiz. kızım 4. ayda, meme reddi yaşıyoruz. ayakta yürüyerek emiyor. çok sancılı