Güzel anneler beniö kızım 10 aylık 7 kilo bu kadar kafanıza takmayın sağlıklı olsunlar boyları uzasın yeter yeterli hareketi saglasınlar daha ne bekliyorsunuz ilk başta bnde çok dert ettim ama gerek yokmuş benim kızım da böyle minyon almıyor kiloo mutlu olun kendinizi üzmeyin